ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری 1402 + زمان بندی دقیق
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

نحوه ثبت نام با تاخیر کنکور دکتری

پس از اتمام مهلت اولیه نام نویسی کنکور دکتری، داوطلبان جامانده از ثبت نام می توانند جهت شرکت در کنکور به دو روش اقدام نمایند.

???? زمان تمدید مهلت ثبت نام سازمان سنجش

در این روش فرآیند ثبت نام  تفاوتی با نام نویسی در مهلت اصلی ندارد و پیشنهاد ما به جاماندگان، روش مذکور می باشد. در این روش داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش نشانی اینترنتی sanjesh.org و ورود به لینک مرتبطی که در این سامانه قرار داده شده است، می توانند نسبت به ثبت نام با تاخیر کنکور دکتری اقدام نمایند.

???? سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

روش دوم برای آن دسته از داوطلبان و متقاضیانی که نتوانسته اند در بازه زمانی ثبت نام اصلی و همچنین بازه تمدید مهلت ثبت نام نسبت به ثبت کنکور دکتری اقدام نمایند، می توانند به وسیله ارسال درخواست خود در سامانه پاسخگویی سازمان سنجش درخواست ثبت نام بعد از مهلت مقرر نمایند. اما از آن جایی که جوابگویی این روش قطعی نیست، در نتیجه لازم به ذکر است که داوطلبان تمام تلاش خود را به کار ببرند تا در زمان مقرر و مهلت اصلی ثبت نام نمایند و فرم اینترنتی نام نویسی کنکور دکتری را در همان تاریخ اصلی تکمیل نمایند و فرآیند ثبت نام را به روز ها و ساعات پایانی موکول نکنند.

 

 منبع: https://b2n.ir/sabtdir

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری

 

 

 

 

مراحل ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری 

متقاضیان و داوطلبانی که در مهلت تعیین شده برای نام نویسی در آزمون نتوانسته اند اقدام نمایند، می توانند نسبت به ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری اقدام نمایند. قابل توجه است که ثبت نام در بازه تمدید مهلت تفاوتی با روند نام نویسی در زمان اصلی ندارد. داوطلبان می توانند از راهنمای زیر برای انجام صحیح مراحل بهره مند شوند.

 

اطلاعیه

آخرین مهلت ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری 1402، روز یکشنبه 14 آذر سال جاری می باشد. توجه کنید، امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که ثبت نام خود را پیش از این انجام داده اند، وجود ندارد.

 

✔️ در گام اول به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.
✔️ در ادامه می بایست گزینه ” دکترای تخصصی” را از منوی موجود در سمت راست صفحه انتخاب کنید. 

???? پیشنهاد میکنی پیش از آن که برای ثبت نام اقدام نمایید دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری را دانلود کرده و آن را به طور کامل مطالعه کنید تا از شرایط ثبت نام آزمون دکتری آگاه شده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به نام نویسی اقدام کنید.

 

 

 

✔️ مدارک ثبت نام آزمون دکتری  را پس از مطالعه کامل دفترچه، آماده نمایید تا بدون مشکل و با سرعت بیشتری نام نویسی خود را انجام دهید. سپس با کلیک بر روی عبارت “ثبت‌نام آزمون نیمه‌ متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۲( ثبت‌نام با تاخیر)” وارد صفحه مربوطه شوید.

✔️ ابتدا باید هزینه ثبت نام آزمون دکتری را جهت آغاز ثبت نام در سایت مذکور از طریق خرید کارت اعتباری پرداخت نمایید. پرداخت هزینه نیز در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و داوطلبان می توانند با یک کارت بانکی دارای رمز دوم نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنند. هزینه نام نویسی برای جاماندگان، ششصد و بیست و هشت هزار تومان می باشد.
✔️ داوطلبان تنها پس از خرید کارت اعتباری قادر به ثبت نام خواهند بود. سپس می بایست فرم تقاضانامه ثبت نام را دریافت نموده و اطلاعات خواسته شده را در آن وارد کنید.
✔️ در صورتی که نام نویسی شما در آزمون دکتری با موفقیت انجام شده باشد، شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی توسط سایت نمایش داده می شود. این دو عدد را یادداشت نموده و تا پایان فرآیند ثبت نام آزمون، اعلام نتایج و… نزد خود نگه داری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: